Užkandžiai iki 100 kcal

Grįžti į bet kokį griežtesnį rėžimą tikrai nėra lengvą. O jei tik pradžia ir sveikos mitybos rėžimas kuriamas nuo nulio pasidaro dar sunkiau. Kurį laiką su dukryte sirgau. Nors atrodė, kad jėgų pakilti iš lovos beveik nėra, jų visad užtekdavo nuslinkti iki šaldytuvo ir pavarstyti duris, norėjosi „kažko tokio“. Tada atsiminiau savo sveikos mitybos pradžią, kai norėjosi visų rezultatų iš karto ir buvo momentų, kada sau leisti suvalgyti bet ką būdavo sunku. Vis dėlto, supratau, kad greiti rezultatai neduoda naudos, nes taip, kaip greit pakylame, galime palūžusios pradėti kristi žemyn ne tik tokiu pat greičiu, bet neretai – įgaudamos pagreitį. Tada supratau, tai, ką nuolat kartoju ir Jums – svarbiausia BALANSAS.

Balanso palaikymo mityboje pagrindinė taisyklė, tai nuoseklumas ir periodiškumas. Ko gero visos žinote, kad reikėtų valgyti 5 kart dienoje ir vengti alkio jausmo? Vis dėlto, jei 5 patiekalai bus sotūs kepsniai, ko gero svorio ir gražios figūros rezultatais džiaugtis galėsime tik po keliasdešimt metų 😀 Esu minėjusi, kad pusryčiai turi būti sotūs, pietus sveiki, tačiau irgi gausūs, vakarienė lengva, tačiau praturtinta visomis reikiamomis medžiagomis ir vitaminais, na o likę du maitinimaisi – užkandžiai. Ir čia mums visoms suskausta galvą. Pagaminus tris skirtingus patiekalus dienai dar reikia sukti galva, kokiais stebuklais užkišti dvi skyles tarp pagrindinių valgymų. Nereta mūsų pasvarsto, kad gal tiks Cappucino.. Arba, gal ką ras degalinėje?! Na na.. Skubu Jums į pagalbą! Dalinuosi savo sukauptais receptais iš interneto platybių, su užkandžiais iki 100 kalorijų. Tai ne tik, kad gardūs užkandžiai, bet drauge ir nepavojingi kūno linijoms. Pradedam!

Bananas | Nors toks užkandis atrodo labai tradiciškai, tai geras vitaminų ir laimės hormonų šaltinis. Taip pat, bananas yra sotus užkandis. Vis dėlto, šį užkandį vertėtų rinktis pirmoje dienos pusėje, arba po geros treniruotės.

 

Spragėsiai | Kartais įtempta diena tampa tikru kino filmu 😀 Todėl pora saujų keptuvėje spragintų spragėsių be papildomų pagardų (sviesto, karamelės ir t.t.), tikrai padės numalšinti alkį ir pasimėgauti aplinkos veiksmu.

Sauja riešutų (maža) | Sveikas ir naudingas užkandis, tinkantis bet kada. Sauja migdolų suteiks sotumo, kasdienis užkandžiavimas graikiškais riešutais paspartins smegenų darbą, anakardžiai – gausūs naudingų medžiagų, o saldus jų skonis padės atsispirti saldumynams.

Ryžių traputis su avokadu | Greitas ir be galo naudingas užkandis. Tereikia prinokusio avokado, mėgstamų prieskoninių žolelių ir ryžių (ar kitų kruopų) trapučių. Užsitepkite ir mėgaukitės! Galite pagardinti pomidoru, agurku, špinatais. Drauge tinka ir morkos ar paprikos.

Obuolys su riešutų sviestu | Smaližių sportininkių džiaugsmas. Ne tik, kad saldu ir tikrai viena iš geriausių alternatyvų šokolado plytelei, tačiau ir gausus baltymų užkandis, idealus po treniruotės.

Graikiškas jogurtas su keliomis uogomis | Dar vienas mano pasiūlymas sportuojančioms. Graikiškas jogurtas tik neseniai buvo pripažintas kaip itin naudingas ir maistingas pieno produktas. Aš juo keičiu grietinę, dedu į padažus, makaronų patiekalus, neretai valgau pusryčiams su granola. Na, o kad tilptume į 100 kcal, vieną jogurtą pagardinkime keliomis uogomis ir skanaus!

Cukinijų traškučiai su kietuoju sūriu | Super užkandis laukiant svečių! Tereikia plonom riekelėm supjaustyti cukiniją, griežinėlius apibarstyti kietuoju sūriu ir pašovus į 200 laipsnių įkaitintą orkaitę kepti iki 15 min, kol cukinija taps traški.

Morkų ir agurkų pagaliukai | Užkandžių klasika! Ypač gaivinantys vasarą, bet tinkami ir šaltuoju metų laiku, agurkų ir morkų pagaliukai atrodo stilingai, turi aibę vitaminų, o gausus kiekis ląstelienos neleidžia netrukus išalkti 🙂

 

Linkėjimai,

Ingrida :*

Vienas atsakymas į “Užkandžiai iki 100 kcal”

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *