Rytoj? O gal šiandien?

Daugelis mūsų žinome, kad sunkiausias sporto pratimas – pradėti sportuoti. Šypsena keliantis teiginys, kuris jau yra tapęs klasika. Kaip ugdyti valią, kad ji eilinį kartą nepakištų kojos, keliaujant į sveikesnį rytojų. Aš sveiką ir aktyvų gyvenimo būdą gyvenu ne vienerius metus, todėl man tai jau tapo savaime suprantamu ritmu. Net neįsivaizduoju, kaip galėčiau gyventi kitaip. Jei nesportuoju jaučiuosi blogai, dingsta nuotaika ir energija. Tačiau žinau, kad aš esu labiau išimtis nei taisyklė, daugeliui tenka su savimi gerokai padirbėti, kad persilaužti iki to, kad aktyvus gyvenimas taptų savaime suprantama veikla.

Jei nori turėti energijos – nevartok cukraus. Perteklinio cukraus vartojimas skatina insulino gamybą. Jūsų kūnas yra nuolatiniame strese ir dėl to tampate vangūs, nenorite sportuoti, jaučiatės pavargę, gali kilti nuotaikos sutrikimų. Priklausomybė nuo cukraus taip pat egzistuoja, todėl prie viso šito dar pridėkite nuolatinį alkį ir norą vartoti daug cukraus turinčius gaminius. Skamba klaikiai, tačiau yra ne vienos šeimos kasdienybė. Sultys, šaltos arbatos, sausi vaikiški pusryčiai yra tikros cukraus bombos. Sekite kiek jo suvartojate ir kokius produktus duodate savo vaikams.

Susirask bendraminčių. Visos žinome, kad kartu pradėti sportuoti yra žymiai lengviau nei vienai. Puiki proga pakalbinti draugę, kaimyną arba vyrą. Turėsite bendrą tikslą ir pastūmesite vienas kitą per tinginio dienas. Jei neturite su kuo sportuoti – eikite į grupines treniruotes. Ten lengva užmegzti pažintis ir sportuosite su trenerio priežiūra.

Susidarykite planą. Jei planuojamės darbus, sportą planuotis irgi reikia. Susidarykite savo aktyvumo planą ir jo laikykitės. Žinoma neįrašykite ten nepasiekiamų tikslų. Aš visada siūlau 2-0-2 ritmą. Sportuojame dvi dienas iš eilės, tuomet darome pertrauką ir vėl sportuojame dvi dienas. Tokio ritmo užtenka ne tik palaikyti kūno formas, bet ir pagerinti tiek formas, tiek savijautą.

Užsispirk. Visa mūsų stiprybė ir valia slypi mumyse, tik mes esame linkę ją užliūliuoti pasiteisinimais. Man sakydavo, kad žmogus randa laiko tiems dalykams, kurių jis nori. Užsinorėk gyventi ilgai ir sveikai, tegu rodyti gerą pavyzdį savo vaikams tampa tavo prioritetu. Visi įsitikinimai ir nusistatymai yra mūsų galvoje ir tik mes patys galime juos iš ten iškrapštyti. Niekada nesakyk sau, kad nesugebėsi, nes tuomet užprogramuosi nesėkmę savo galvoje. Tu net nežinai kiek daug gali tavo kūnas, leisk jam tave nustebinti. Būk atvira pokyčiams ir pokyčiai ateis į tavo gyvenimą.

Apkabinu,

Ingrida

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *