Pasiekite užsibrėžtų tikslų!

Kadangi artėja naujieji metai ir žinau, kad visos tikrai kelsimės naujus tikslus ir iššūkius, o be to – sausio pirma bus dar ir pirmadienis 😱  😂  tai pasiruošti turime stipriai! Dėl to nusprendžiau pasidalinti su Jumis savo motyvacine sistema, kurią naudoju, kai užsibrėžiu naują tikslą ir bandau jo pasiekti. 👌

Pačioje pradžioje, kai susigalvoju naują iššūkį sau, labai gerai jį apibūdinu, pavyzdžiui – visą gruodžio mėnesį vengsiu pridėtinio cukraus arba kiekvieną vakarą po 50 sekundžių darysiu „lentos“ pratimą. 💪

Tada, pirmame žingsnyje, labai aiškiai įvardinu sau, KODĖL man to reikia ir kuo man tai padės, kitaip tariant, atrandu motyvacijos šaltinius. Pavyzdžiui, jei visą gruodį nevalgau pridėtinio cukraus, pakils mano energija, veido oda taps skaistesnė, geriau miegosiu ir atsikelsiu žvalesnė, susitvarkys bendras alkio jausmas. 🙊

Antras žingsnis – barjerų įvertinimas. 🙈  Galvodama apie naują tikslą pasvarstau ir kokie galimi barjerai manęs gali laukti, pavyzdžiui: bus Kalėdos ir valgant su šeima ko gero turėsime ir desertų, per šventes susitiksiu su draugėmis išgerti kavutės ir tikrai vilios paragauti pyragėlio. Labai svarbu suprasti, kas gali užkirsti kelią tikslo siekime. Kodėl? Nes kol nežinote problemos, tol negalite jos spręsti, o kai suvokiate, kas gali kelti sunkumus, galite rasti ir apėjimo būdus! 💪

Trečias ir beveik pats svarbiausias žingsnis – veiksmų planas. Čia, kai jau žinote, kokie barjerai tyko, galite sugalvoti, kaip juos pakeisti ar jų išvengti. Pavyzdžiui, jeigu žinau, kad per kalėdas reikės valgyti desertą, tai jį pagaminsiu pati ir pagaminsiu sveikuolišką. Drauges kavos pasikviesiu pas save ir tap pat pagaminsiu rankų darbo datulių saldainių. Jei žinau, kad sunkiausia atsispirti vakarais, galbūt vakarais pažadėsiu sau kasdien bent 15 min. išeiti pasivaikščioti, kai tik jausiu, kad šaldytuvas traukia kaip magnetas. Taigi, trečiame žingsnyje barjerus ir galimus iššūkius sugalvojame kaip pakeisti teigiamu elgesiu, kuris padės mums pasiekti tikslo.

Ketvirtas žingsnis – susigalvoti tarpinius tikslo etapus ir džiaugtis pamažu siekiant tikslo, o ne laukti finišo tiesiosios. Tarkim, jei aš gruodį nusprendžiau nevartoti pridėtinio cukraus, tai galėčiau kas savaitę save skatinti už mažus pasiekimus. Pavyzdžiui “pirmą savaitę darbe nesuvalgiau nei vieno kolegų atsinešto saldumyno” ir tai jau yra dalinis tikslo pasiekimas, už kurį reikia pasidžiaugti. “Antrą savaitę prie salotų atsisakiau padažo, kuriame tikrai yra cukraus ir pakeičiau jį alyvuogių aliejumi” – antras mažas tikslas, už kurį tikrai reikia pakelti kumščius į viršų! Galiausiai, “Per šventes nepersivalgiau, o desertui valgiau tik sveiką, be cukraus pagamintą pyragą“ – tikslas pasiektas! Taip, žingsnelis po žingsnelio galutinį tikslą pasiekti lengviau, nei laukti galutinio rezultato nuo pat pirmos dienos.

Galiausiai, penktąjame žingsnyje, turite susigalvoti savo apdovanojimo sistemą. Pavyzdžiui, už pinigus, kuriuos sutaupote saldumynų pirkimui savaitės pabaigoje galite nueiti pasilepinti į masažą. Arba kiekvieną savaitę išmokti po naują sveiko deserto receptą ir savaitgalį vakare juo pasimėgauti su visa šeima – pasitelkite savo fantaziją ir deramai padėkokite sau už tai, kad buvote tokia tvirta!

Likime stiprios,

Ingrida  ❤️

Vienas atsakymas į “Pasiekite užsibrėžtų tikslų!”

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *