Aktyvi vasara!

Vasara – metas, kai pakuojamės lagaminus ir su šeima lekiame prie jūros ar ežero. Kai oras lepina savo gražumu, puikiai atostogauti galima ir Lietuvoje. Praeitą kartą rašiau jums, kaip išgyventi grilio sezoną be didesnių pasekmių ir kokias sveikesnes alternatyvas rinktis tokio tipo vakarėliams. Šiandien pakalbėkime apie savaitgalio išvykas su šeima. Kuo užsiimti, kad ne tik puikiai praleistumėte laiiką, bet ir pagražintumėte savo kūno formas. Pristatau jums penkis vasaros užsiėmimus, kuriuos renkuosi aš.

  1. Paplūdimio tinklinis. Jau minėjau, kad mano bagažinėje visada rasite tinklinio kamuolį. Ilsėdamasi prie jūros su šeima negaliu ilgai gulėti vienoje vietoje. Tinklinis man – puikus pasirinkimas. Tai ne tik smagus ir įtraukiantis žaidimas, bet ir aktyvi kardio treniruotė. Smūgiuojant į kamuolį dirba jūsų presas bei rankos, o klampus smėlio paviršius apsunkins judėjimą ir kitą dieną skaudės kojų ir užpakaliuko raumenis. Ką jau bekalbėti apie įdegį, kurį įgausite belakstydamos, vienu šūviu du zuikiai.
  2. Žygiai pėsčiomis. Kas gali būti geriau už naujų vietų atradimą ir nuotykius kartu su šeima ar draugais. Kuprinė ant pečių, sudaryto maršruto žemėlapis rankoje ir patogi avalynė. Ieškodamos maršruto pasistenkite rasti tokį, kuris bus su skirtingu aukštingumu, taip duosite kojoms dar daugiau darbo. Pavyzdžiui – kada paskutinį kartą tyrinėjote Lietuvos piliakalnius? Aha aš ir taip maniau!
  3. Futbolas. Jei jau visas pasaulis gyvena vien šiuo ritmu, tai tiesiog būtina padaryti savo futbolo varžybas. Lakstant paskui kamuolį ne tik pasikrausite teigiamų emocijų, bet ir turėsite pačią geriausią kardio treniruotę. Žaisdamos futbolą su savo vaikais ar draugais galime sudeginti 415 kcal. 
  4. Plaukimas. Pačiomis karščiausiomis vasaros dienomis, kai tikrai nenorėsite lakstyti ir papildomai apkrauti savo kūno, yra tobula išeitis. Jei mokate plaukti, nebėkite iš vandens tik pasipliuškenusios. Plaukimas yra vienas iš sveikiausių sportų. Plaukiant dirba nugaros raumenys ir neapkraunami sąnariai. Susidarykite savo maršrutą ir plaukite gerai įvertinusios savo jėgas. Geriausia plaukti ten, kur jausitės saugi, išilgai kranto, kad visuomet galėtumėte pailsėti. Tai ne tik atgaiva nuo karščio, bet ir puiki treniruotė. 
  5. Irklavimas. Tikrai gavote ne vieną pasiūlymą plaukti baidarėmis. Visos žinome, kad moterų rankos yra viena iš minksčiausių mūsų kūno vietų. Jei jums mojuojant mojuoja ir lašinukas esantis ant rankų – irklavimas kaip tik jums. Šio užsiėmimo metu apkraunama viršutinė kūno dalis. Puiki treniruotė jūsų pečiams, rankoms bei mentims… Ką jau kalbėti apie nuotaikingas emocijas ir buvimą gamtoje. Irkluodamos nepamirškite sėdėti tiesiai ir įtraukti pilvo presą. 

Dar turite nemažai laiko išbandyti visus čia išvardintus aktyvius laisvalaikio leidimo būdus. Kokia veikla jums patinka labiausiai?

P.s. nepamirškite gerti daug vandens ir pasitepti apsauginiu kremu nuo saulės. Būkime sveikos ir rūpinkimės savimi.

Apkabinu,

Ingrida

Vienas atsakymas į “Aktyvi vasara!”

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *