Aktyvaus gyvenimo ritmas. Atrask savo!

Viena iš pagrindinių taisyklių rūpinantis savo kūnu ir jo sveikata – teisingas ritmas. Jei nusprendėte pradėti bėgioti – šaunu, tačiau nepamirškite krūviu palepinti skirtingų raumenų grupių. Taip, bėgimas vienas iš tų sportų, kuriame dirba beveik visos raumenų grupės, tačiau norint tobulo pasiruošimo reikėtų sukurti savo treniruočių ritmą.

Lankydama grupines treniruotes dažnai kaitaliodavau jų sudėtingumą. Pavyzdžiui: pirmadienį pradėdavau didelio krūvio funkcine treniruote su svoriais. Čia atliekami įvairūs pratimai, skirti sutvirtinti jūsų kūną. Antradienį keliaudavau į kalanetikos arba pilateso užsiėmimus, kur atliekami pratimai skirti mūsų vidiniams raumenims. Taip ne tik leisdavau pailsėti savo kūnui, bet sportuoti buvo daug įdomiau. Trečiadienis skirtas poilsiui arba limfodrenažiniams masažams. Tai laikas, kai leidžiu raumenims ilsėtis. Na o ketvirtadienį kardio diena ir t.t. Tikiu, kad bet kuris treneris į tokį ritmą dar įdėtų bent dieną salėje su svarmenimis.

Taigi sportuojant namų salygomis lygiai taip pat svarbu susidaryti savo ritmą. Jei sportuojame 3 kartus per savaitę susidarykite griežtą dienotvarkę, ką ir kada darome.

Pirmadienis: Šiandien po savaitgalio pasilepinkite bėgimu. Jei sunku bėgti, kaitaliokite bėgimą su greitu ėjimu. Nepamirškite gerti daug vandens ir maitintis sveikai.

Antradienis: Šiandien traukite savo kilimėlius iš spintelių ir plušėkite ant grindų. Labai svarbu turėti stiprų pilvo presą, todėl atlikite seriją pratimų skirtų būtent šiai raumenų grupei. Ne tik klasikinius atsilenkimus, tačiau norime duoti krūvio ir apatiniams ir šoniniams raumenukams. Tokią treniruotę rasite čia.

Trečiadienis: Ramybės diena. Jei turite laiko ir sąlygų nulėkite į limfodrenažinį masažą, jei ne tuomet puikiai tiks ir masažas atliekamas namų sąlygomis. Jums reikės tik aliejaus ir medinio, grublėto masažuoklio.

Ketvirtadienis: Traukiame sportbačius iš spintelės ir lekiame pasidžiaugti pavasariu. Lengvai prasibėkite ar prasieikite greitu žingsniu. Nepamirškite bėgioti taisyklingai, kaip tai daryti informaciją rasite čia.

Penktadienis: Šiandien apkraukime rankas. Tam puikiai tiks atsispaudimai nuo sulenktų kojų rankas laikant plačiai arba po petimis. Arba į pagalbą galite pasitelkti kėdę, ar sofą ir atlikti keletą pratimų, kurių metu apkrauname silpniausias rankų dalis. Kojas laikykite sulenktas 90 laipsnių kampu, dubenį leiskite žemyn ir kilkite vėl iki statmeno kampo. Dažniausiai pratimų seriją kartoju po 3k.  atliekant 15 pratimų.

Sportuojančioms namuose primenu, kad čia galite rasti įvairių mankštų :). Tai tik vienas iš pavyzdžių, kaip galite planuoti savo laiką ir aktyvumą. Svarbu, kad pats procesas teiktų malonumą. Nenuleiskite rankų ir pirmyn!

Apkabinu,

Ingrida

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *